De voorbereidingen - Reisverslag uit Vught, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Vught, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Angela

31 Augustus 2014 | Nederland, Vught

Het begint op te schieten. Mijn vakantie is inmiddels begonnen. Vanochtend is Thuisvaccinatie geweest. Buiktyphus was niet meer geldig, Hepatitis A en DTP nog wel. Deze week alleen nog maar het koffer inpakken. We mogen 20 kg aan bagage meenemen. Ik heb een lichtgewicht koffer gekocht dus hopelijk minder stress met het inpakken. Het scheelt in ieder geval al 4 kg aan gewicht. Volgens weeronline is het daar nogal nat. Ik zag van de week een keer dat er 113 mm regen was gevallen in Hanoi. Het weer krijgt maar liefst het cijfer 1. Dus ik denk dat regenkleding geen overbodige luxe is. En natuurlijk de gebruikelijke dingen die schijnbaar alleen ik op vakantie meeneem zoals mijn waterkoker, bouillon, de gifspuit voor het geval dat je wordt gestoken door een of ander eng beest, wc-poetsmiddel, plasgootjes, mijn reisbestek voor het geval dat ze daar net als in China met stokjes eten, de verklaring van Buitenlandse zaken omdat mijn medicijnen onder de Opiumwet vallen. Tja ik laat liever niet veel aan het toeval over. Gelukkig we gaan pas over een week. De reispapieren zijn nog niet eens binnen. We hebben nog even de tijd.

  • 10 September 2014 - 15:31

    Die 2:

    Hallo hallo!
    Hoe is het met jullie, goede reis gehad? Al veel gezien? Ik denk het wel, want er zijn geen berichten! Geen tijd of geen wifi?
    Hopelijk horen we snel van jullie!
    Groetjes van die2

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 22 Aug. 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 15725

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 23 September 2014

The highlights of Vietnam

22 Augustus 2012 - 31 December 2012

China 2012

Landen bezocht: