De dag voor vertrek - Reisverslag uit Vught, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek - Reisverslag uit Vught, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Angela

06 September 2014 | Nederland, Vught

Het koffer is gepakt. Volgens mij zit er alles in. Op de weegschaal weegt het 18,5 kg dus valt mee. We mogen 20 kg meenemen en 7 kg aan handbagage. Morgen eerst de paspoorten en het visum nog ophalen. Om 12.55 uur gaan we vliegen. We hebben een tussenstop in HongKong. Het is ongeveer 19 uur vliegen. Dus maandag rond 9.45 uur plaatselijke tijd komen we aan in Hanoi. In Vietnam is het vijf uur later als bij ons. Ik heb er zin in. Ben benieuwd wat we allemaal gaan zien .... Op naar Vietnam!!

• 07 September 2014 - 08:27

Peter:

Hele fijne vakantie ook voor Marion en Piet-Hein. Ik blijf jullie volgen.

groetjes

Peter

• 07 September 2014 - 09:39

Die 2:

Hoi hoi!

wij wensen jullie een hele fijne vakantie! We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes die 2 uit Rosmalen

• 08 September 2014 - 09:44

Elske Purmer:

Hoi Angela en reisgenoten!
    Inmiddels zijn jullie al best lang weg, maar aan het aantal reisverslagen te zien waren jullie niet vaak in de gelegenheid om iets toe te voegen! We gaan er van uit, dat jullie een mooie, verrassende reis hebben (gehad).
    Groetjes, ook van Cor!

• 08 September 2014 - 12:02

Tiny:

Hoi jullie met zijn 3 tjes.

Eindelijk op de plaats van bestemming gekomen?
    We hopen , dat jullie een goede reis hebben gehad en we wensen jullie een heel fijne tijd.
    groetjes tiny en mario

• 10 September 2014 - 16:33

De Polandjes:

Hoi vakantiegangers,
    Wat leuk om jullie op deze manier weer te volgen.
    Maar zo te zien heb je er nog niet zo veel tijd gehad.
    Geniet van jullie vakantie en het mooie land.
    Groetjes uit Ammerzoden

• 10 September 2014 - 17:13