Dinsdag 18 september - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu Dinsdag 18 september - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu

Dinsdag 18 september

Blijf op de hoogte en volg Angela

20 September 2012 | Nederland, Nederland

Vandaag hebben we een binnenlandse vlucht naar Beijing. Om 8.30 uur verlaten we het hotel, het verhaal ken je wel, 7.00 uur wake up call, 7.45 uur koffers buiten en 8.30 uur vertrek. Vliegveld van Shanghai is qua winkels stukken kleiner dan Schiphol, we waren zo uitgekeken. Vliegtuig zou om 12.00 uur vertrekken maar had vertraging, 12.30 uur vertrokken we, 14.45 uur geloof ik kwamen we aan in Beijing. Koffers gepakt en onderweg naar het hotel nog gestopt bij de vrije markt. Hier waren we al een keertje geweest, had er een cameraatje gekocht. Nu beetje rondgelopen en broodje gehaald bij Subway. Dit zouden we later op het terras bij het hotel opeten. Nou om 18.00 uur vertrokken we richting hotel, we hadden hetzelfde hotel als in het begin van de reis en ook dezelfde kamer. Lekker op het terras gezeten, broodje gegeten, nog even naar de supermarkt geweest en weer op het terras gezeten en genoten van mijn wijntje. Het is het enigste hotel waar je een wijntje per glas kunt bestellen. Later nog even geprobeerd of ik de site nog kon aanpassen, maar ik kon niet op internet dus helaas wie weet morgen.