Woensdag 19 september - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu Woensdag 19 september - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu

Woensdag 19 september

Blijf op de hoogte en volg Angela

20 September 2012 | Nederland, Nederland

Tja er is een tijd van komen en van gaan, vandaag is de dag dat we weer naar Nederland terugvliegen. We zouden om 8.30 uur worden gewekt, maar de chinese tijd is toch anders dus uurtje vroeger, geen probleem we waren toch al op. Om 10.00 uur richting vliegveld. Vliegtuig gaat om 14.10 uur. Ook Beijing is maar klein wat winkels betreft, binnen kwartier zijn we uitgekeken en neergeploft bij de gate waar we vertrekken. Het vliegtuig steeg weer een beetje later op als dat ze beloofd hadden maar om 14.45 uur gaan we dan toch de lucht in. Slecht geslapen in het vliegtuig, helaas, om 19.00 uur Nederlandse tijd staan we op Schiphol. Wonder boven wonder hebben we heel snel (binnen 20 minuten na de landing stonden we al buiten) onze koffers. Marjan staat ons weer op te wachten en heeft ons weer veilig naar het Brabantse Vught gebracht. En als je dan door Vught rijdt dan denk je wat is het toch een verschil met Shanghai, Shanghai 22 miljoen inwoners en ons mooie Vught 25.000, verschil moet er zijn. Een mooie reis zit erop, we hebben veel gezien, veel kilometers afgelegd, maar ja China is een groot land dus dat wisten we van tevoren, veel gedaan. Ik heb altijd al eens op de Chinese muur willen staan, nou dat is er van gekomen. Het terracottaleger was prachtig om te zien, het plein van de Hemelse Vrede was indrukwekkend, de Verboden Stad hoe komt iemand ertoe om zo te willen leven, de tempels, de tuinen, de Longmengrotten, het paleis van de Hemelse Vrede, de drukte in de steden, het verkeer, Shanghai, teveel om op te noemen maar last but not least die vele chinezen. Voor mij was het absoluut de moeite waard, ik heb er van genoten, ik vond het hartstikke leuk dat jullie ons volgden. Ik heb nog meer foto’s natuurlijk, ik ben nog ouderwets, ik maak geen digitaal fotoalbum, ik maak altijd een plakboek dus als je ze wilt zien dan ben je van harte uitgenodigd.

  • 20 September 2012 - 15:35

    Jolanda:

    Angela,

    was leuk je te volgen. Welkom weer in Nederland!

    Groetjes
    Jolanda

  • 21 September 2012 - 23:46

    Daan:

    Och Ansj, wat gaat dat toch snel voorbij die vakansj. Bedankt voor je mooie verslagen. Fijn dat je weer veilig thuis bent gekomen. Zonder twijfel heb je genoten. Ben benieuwd naar je fotoboek. Liefs en tot gauw

  • 25 September 2012 - 13:13

    Toos Van Opstal:

    Dag Angela

    Och wat heb jij een bijzondere reis gemaakt. Wij hadden dat al vaker gehoord van kennissen die
    meermalen naar China zijn geweest. Komen er ook niet over uit gejubeld.

    Ik vind het wat moeilijk om de verslagen op volgorde te lezen. (ben niet handig genoeg op een website)
    maar ik zoek steeds een gedeelte.

    Gisteren uitvaart van Wim. Was jij er bij en hoe is het met An ??
    Waren er nog vrienden van Evergreen. Dat doet altijd goed hé.

    Jullie zijn weer druk met de repetities denk ik. Hopelijk is Maartje weer terug.

    Angela groetjes voor jou en aan de koorleden als ze nog weten wie ik ben.

    Tot de volgende keer !
    Toos van O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 22 Aug. 2012
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 15729

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 23 September 2014

The highlights of Vietnam

22 Augustus 2012 - 31 December 2012

China 2012

Landen bezocht: