Vrijdag 12 september - Reisverslag uit Vught, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu Vrijdag 12 september - Reisverslag uit Vught, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu

Vrijdag 12 september

Blijf op de hoogte en volg Angela

13 September 2014 | Nederland, Vught

Vrijdag 12 september
Om 6.30 uur worden we weer gewekt. Vandaag gaan we vliegend naar Hué. Om 8.00 uur gaan we op weg naar het vliegveld van Hanoi, weer helemaal terug. Ondertussen koffiepauze gehad bij weer een gehandicaptenwerkplaats. Kleinigheidje gekocht voor aan de muur in de wc en natuurlijk iets voor ons moeder. Rond 12.30 uur arriveren we op het vliegveld. We vliegen om 13.40 uur. Het is een uurtje vliegen. Om 14.45 uur landen we al weer. Het gaat allemaal snel, om 15.30 uur zitten we al weer in de bus. Het is hier ook "lekker" warm, ik denk zo'n 35 graden. Maar we boffen het regent nog steeds niet. Voordat we naar het hotel gaan bezoeken we eerst de tombe van Minh Mang, het best bewaarde keizerlijk grafmonument met mooie sierlijke beelden, vijvers en tuinen. Jammer dat alles slecht wordt onderhouden. Ze zijn wel aan het restaureren. Na zo'n drie kwartier gaan we weer verder naar het hotel. Hier slapen we de komende twee nachten. Mooi hotel, mooie kamer alleen het uitzicht is waardeloos. Maar je kunt niet alles hebben. Het hotel ligt midden in het centrum, overal winkeltjes. 's Avonds gezellig met de groep gegeten. Later nog even wat gewinkeld. Ik heb een zijden blouse laten aanmeten. Ik kan hem morgen al ophalen. Ben benieuwd.

• 14 September 2014 - 10:37

Die2:

Hoi hoi!
    Mooie verslagen hoor!
    Wat betreft jullie hotel, wat maakt het uitzicht uit, als het goed is zijn jullie ogen toch dicht! Haha!
    Geniet van jullie vakantie!
    Groetjes die2