de voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu de voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu

de voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Angela

22 Augustus 2012 | Nederland, Nederland

Nog 2 weken en dan vertrekken we. Het visum is aangevraagd, was een heel gedoe, ze vragen je het hemd van je lijf, maar ja is gebeurd. Nu nog even wachten tot we het ontvangen. De thuisvaccinatie is geweest, had een beetje beter in het inentingenboekje moeten kijken, ik had buiktyphus nodig maar die was nog geldig. En toen dacht ik laat ik eens een dagboek aanmaken zodat iemand mij kan volgen in China. En daar ben ik vandaag dus aan begonnen. Ik hoop dat het mij gaat lukken om het in China een beetje bij te houden. Hoe het allemaal precies werkt heb ik geen idee van. Ga mijn best doen.

  • 22 Augustus 2012 - 13:36

    Meriam:

    Hoi Ansj, leuk idee! Ik kijk al uit naar de foto's vd echte toiletten;-) !

  • 22 Augustus 2012 - 19:38

    Jeannette:

    Nou Angela, ik ben super benieuwd wat je allemaal gaat meemaken daar. Ik ga je wel volgen...

  • 23 Augustus 2012 - 18:07

    Marion:

    Hoi Angela

    Ik ben ook erg benieuwd, wat we allemaal gaan zien.

  • 29 Augustus 2012 - 20:39

    Ingrid:

    Hoi Angela
    Ik wens je een hele fijne vakantie toe, geniet er vooral van. Goede reis volgende week! Ik zal je volgen en je reisverslagen gaan lezen. Ben benieuwd naar Angela op de Chinese muur.....

    Groetjes,

    Ingrid

  • 01 September 2012 - 20:06

    Marion:

    Hoi Angela

    Ben je al aan het aftellen, en de reis kan beginnen.Nog even de koffers inpakken, en dan........

    Groetjes
    Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 22 Aug. 2012
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 15771

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 23 September 2014

The highlights of Vietnam

22 Augustus 2012 - 31 December 2012

China 2012

Landen bezocht: