Dag van vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Angela

05 September 2012 | Nederland, Nederland

Oeps het begint echt op te schieten, je kent me, controlefreak, niets aan het toeval overlatend. Het schijnt altijd lachwekkend te zijn wat ik meeneem. Gelukkig mag ik 23 kg bagage meenemen en zelfs 12 kg aan handbagage. De waterkoker gaat mee, wc-poetsmiddel, de handschoenen gaan mee, darmen vormen altijd een probleem dus bouillon ingepakt, stel je voor dat we gestoken worden door een of ander eng beest, ik ben erop voorbereid heb een soort spuit waarmee je het gif eruit kunt halen bij. Gelukkig slapen we vaak ’s nachts in comfortabele hotels die wel over een gewone plee beschikken maar ja onderweg, je weet maar nooit, dus met al die beelden die ik heb van een toilet heb ik maar plasgootjes ingepakt, ze kennen daar schijnbaar geen wc-papier dus je begrijpt het dat moet ook mee, verklaring van Buitenlandse Zaken dat ik mijn medicijnen nodig heb die onder de Opiumwet vallen. Tja ik heb ook maar bestek ingepakt, stel je voor dat ik de hele tijd met stokjes moet eten, nou dat ga niet lukken. Maar mijn open schoenen die laat ik thuis, die Chinezen hebben er schijnbaar een handje van om nogal te tuffen op straat bijzonder onsmakelijk. Je moet schijnbaar uitkijken waar je loopt. Maar na al die wateroverlast van de laatste tijd in China (miljoenen mensen zijn geëvacueerd) verwacht ik daar toch eigenlijk niet zo’n last van te hebben; dat zal toch wel weggespoeld zijn mag ik hopen. Op de weegschaal gestaan, mijn koffer weegt maar 18 kg. He he eindelijk uitgestresst met dat koffer. Wij gaan richting Schiphol. Ik heb er zin in! Op naar China!!

  • 05 September 2012 - 16:31

    Arianne:

    Hoi vakantiegangers!
    Het begint nu lekker op te schieten, over n paar uurtjes zitten jullie al in de plain! En begint het mooie leven!
    Geniet van al het moois, we zijn benieuwd naar de verslagen,! Marjan is bijna onderweg!
    Heel veel plezier bij de Chineesjes!
    Groetjes uit rosmalen!!

  • 06 September 2012 - 07:27

    Marjan:

    Hallo Chineesjes,
    Heeft de meneer weer goed voor de koffers gezorgd? Perfecte vlucht, wind mee, zelfs half uur eerder geland.
    Al lekker geslapen of ga je dat nu doen. We kijken uit naar de verslagen. Geniet ervan.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 22 Aug. 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 15767

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 23 September 2014

The highlights of Vietnam

22 Augustus 2012 - 31 December 2012

China 2012

Landen bezocht: